Epic kaplabygge

Hejsan svejsan!

Nu är det äntligen dax för ett nytt inlägg! :D

Jag tänkte visa vad jag har gjort under Earth Hour

Jag börjar med att bygga ett torn med kaplastavar. Jag började bygga på ett till likadant.

Sedan kommer min storebror och har sönder det så vi bygger ett nytt tillsammans. Lite snett menmen ;P

Sedan har vi sönder tornet och bygger en kulbana

När Earth Hour är slut går min bror och jag bygger upp ett torn igen eftersom han hade sönder det första

Så bygger jag ett till som är lite högre. Jag tycker att det liknar World Trade Center. Det ena är ca 120 cm och det andra ca 130 cm.

Sedan har jag er det ena tornet och bygger det andra så högt jag kan

Det nuddar nästan taket! :D

Puss o Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0