Bildbomb!!

Hejsan hoppsan!
 
Nu är det så att jag har massor med bilder att lägga upp eftersom jag har varit alldeles för lat för att blogga på ganska länge, vissa kanske jag har lagt upp förut men glömt att de redan finns för det var så länge sedan, men here goes! Enjoy
 
En nyckelpiga
 
 Pårlplatta med suprsmå pärlor som kusinen fick i julklapp
  
Hearts!
 
Pappas födelsedagskort för ett år sedan!!
 
 Kamel i öknen
 
Cameltoe!
 
Cupcakes med massor av frosting, gjorda med kärlek hemma hos Matilda!
 
 Vapen till brorsan när han var en Ninja Turtle
 
Halloeen!
 
 Julgranshjärta
 
Julnaglar för ett eller två år sedan
 
Julgranar till Anki
 
En röd stuga i snöstorm
 
och så en favorit i repris!
 
Det kan vara så att det kommer mer bilder om jag har det på kameran :D
 
 
Pussar o kramar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0